środa, 28 marca 2018

Goń za marzeniami, bo one same Cię nie znajdą.

Dziś dzień zaliczam do tych udanych, posiłki zdrowe woda wypita. Wiecie, czasem jest, tak że jednego dnia jestem pozytywnie nastawiona do tej całej mojej redukcji a, nie raz przychodź, dzień gdzie łapie doła, tak było wczoraj. Dziś jednak doszłam do wniosku, że barak wsparcia od strony bliskich nie powinno mnie załamywać, dlatego ja się nie dam, bo robię to dla siebie nie dla kogoś. Muszę jeszcze zacząć bardziej pracować nad sobą, mimo że moja samoocena już podskoczyła, to jeszcze potrzebuje czasu i dużo pracy nad sobą. Mówią, że zmiana trybu życia na zdrowy nie zmienia tylko fizycznie, ale również i psychicznie i tu się zgodzę. Zauważyłam, że mniej mam tych gorszych dni, mniej płaczę do poduszki, kiedyś to, było dla mnie jak rytuał, oczyszczenia włączając muzykę, tuląc, poduszkę płakałam, zadając sobie milion pytań, bijąc się z myślami, teraz szybciej się podnoszę. Skoro już mówię, o zaletach zmiany trybu życia to wspomnę, o tym, że lepiej sypiam, mając, wagę ponad 120 kg był gorszy sen, bywało tak, że budziłam się z bezdechami, miałam, uczucie jak bym zapominała o oddychaniu, na zdrowym trybie życia poprawiła mi się cera, włosy zaczęły rosnąć, mam je grubsze, mocniejsze. Zdrowy tryb życia to nie odchudzanie to nie dieta to zmiana nawyków żywieniowych na całe życie, ale to również „kapsułka” zdrowia, Tylko Ty decydujesz czy chcesz ja braci.

Warto podążać właśnie tą ścieżką nie zbaczając z niej, gdy napotkasz na niej głaz, fakt może nie jesteś jeszcze na tyle silny, by go podnieść, ale jesteś, w stanie go przeskoczyć, gdy nie można go obejść.

Czym by było życie bez przeszkód? Przecież to właśnie one nauczą Cię jak postępować z kolejnymi, które spotkasz na swojej drodze, pokonałeś jedna, pokonasz kolejne!

Walcz, o marzenia ciężką pracą, nawet w wtedy gdy płaczesz z bezsilność, bo marzenia zdobyte ciężką pracą cieszą bardziej niż te, które przychodzą z łatwością a, wiesz czemu, bo to, co zdobyte trudniej lepiej szanujemy, niż to, co otrzymujemy lekko i z łatwością.

Śniadanie: Jajecznica ze świeżym szpinakiem, wędzoną makrela, kromka chleba żytniego razowego.

Drugie śniadanie: płatki owsiane górskie z siemię lnianym moczone w wodzie, dzięki temu zrobił się lekki kisiel, do nich dodane kilka rodzynek, 3 daktyle, miód na wierzchu jogurt naturalny, tarte jabłko z bananem i cynamonem, orzechy nerkowca I pistacje.

Obiad: Warzywa na patelnię, pieczarki z piekarnika, faszerowana cebula mięsem mielonym.

Kolacja: Nie pełny kubek soku z kiszonej kapusty i tu kilka słów o tym zdrowym trunku. Duża zawartość związków o działaniu antyoksydacyjnym – witamin C, E, karotenoidów oraz polifenoli powoduje, że sok z kiszonej kapusty wykazuje działanie przeciwnowotworowe. Sok stanowi też źródło siarki, która wpływa korzystnie na wygląd naszych paznokci, włosów i skóry. Ponadto sok z kiszonej kapusty jest doskonałym probiotykiem.
                       Źródło: bonavita.pl

3 komentarze:

  1. "Tylko Ty decydujesz" i tego sie trzymaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolinko, robisz to wszystko dla siebie. Zdrowsze ciało, to zdrowszy duch. Coraz silniejsza... :)

    OdpowiedzUsuń