niedziela, 1 kwietnia 2018

Świąteczny dzień

Witam!
Mamy Wielkanoc, mimo że pogoda na to nie wskazuje, ulewny deszcz, wiatr. Słoneczko nasze gdzie jesteś?.
Pewnie się zastanawiacie, jak mi poszło, w ciągu dnia i przy śniadaniu? A no poszło i to sporo i nie fit, ale uważam, że raz na jakoś czas wskazane by, pobudzić metabolizm dziś właśnie go pobudzałam.
Wiecie, czasem mały gest sprawia, tyle radości. Dziś zaskoczona zostałam bardzo pozytywnie, są ludzie o dobrym sercu i ja się o tym przekonałam, ale niech to zostanie moja słodka tajemnica. Jak dziś się czuje mimo tego, że trochę pofolgowałam, a no dobrze przecież nie będę się zamartwiała jednym dniem, w jeden dzień nie schudnę, w jeden nie przytyję. Strasznie nie mogę doczekać się słoneczka, ciepła, moja aktywność też, wzrośnie a przy takiej pogodzie leń. Aaa i jeszcze jedno mój koszyczek jest normalny, ze słodyczami, nie ma w nim nic fit no może jajka, ale ja nie mam bzika na punkcie zdrowego jedzenia, nie namawiam nikogo, na zmianę swojego trybu życia na siłę. Ja jem zdrowo, staram się, i mam zdrowe podejście do tego.
Pamiętaj, tylko Ty decydujesz o swoim życiu! Tylko Ty decydujesz, jakie ono będzie! Tylko Ty je musisz przeżyć!
Marzenia się spełniają, ale trzeba o nie walczyć z całych sił, same nie przyjdą.
Dobro wraca! Pamiętaj o tym i zawsze pomagaj!
Propozycje dań:
Obiad: zupa dniowa z grzankami i pieczonym batatem.
Lub makaron z cukinii I marchwi z mięsem mielonym.
Kochani z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia wytrwałości w postanowieniach, dla walczących tak jak zdobycia celu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz