sobota, 24 marca 2018

Śniadanie

Jaki początek dnia, taki cały dzień więc ja zaczęłam zdrowo.
Jestem osobą, która lubi wykorzystać produkty do końca, lubię z dań, które zostały z dnia poprzedniego zrobić coś nowego. Śledząc mój blog pewnie, to zauważysz. Dziś właśnie tak powstała jajecznica, no bo co zrobić z pastą jajeczną, w której nie był użyty majonez, ani jogurt naturalny za to było odrobina masła, trzeba zrobić jajecznice, dodać jedno surowe jajko, paprykę czerwoną, kabanosa, odrobinę mleka I po prostu usmażyć na małej ilości oleju. Zastanawiasz się czemu, używam oleju? Już Ci odpowiem, nie mam  bzika na punkcie zdrowego odżywiania, ja po prostu jem zdrowo, olej dla mnie to nie zło.

2 komentarze:

  1. Hej..zaczynasz mnie motywowac ☺ oleju i soli tez sie nie boje. Wszystko jest dla ludzi ��. Zaczynam od nowa ��

    Marlena.Sz

    OdpowiedzUsuń